We maakten al spelend kennis met spiegelen. Met heel de groep waren we in groepjes verdeeld. Elke hoek had een andere opdracht die te maken had met spiegelen.
Vandaag leerden wij over de milliliter. Wij mochten een keertje een ml vasthouden. Daarna hebben we enkele dingen geschat en gemeten. Als laatste speelden we een wedstrijdje waarbij we een dl zo snel mogelijk moesten vullen.
Het filmpje opent niet.
BeantwoordenVerwijderenSpijtig.
Groetjes Daran